вівторок, 3 квітня 2007 р.

кінець теоріям

Рівно рік тому я дізнався, що таке СЕО.
1 квітня проводжав зранку Рому в Німеччину, а вечором поїхав на вокзал. На свій потяг я спізнився. Тож довелося брати квитки на 1:30. Разом зі мною спізнювався також Ваня. Ми випили трохи пива і він мені прочесав всі вуха про курортну землю в Східниці. Розказав про "пожарніків" і про 3 штуки за сотку. У мене загорілися очі. Що може бути простішим за розкрутку сайту продажу землі? гг.
Хоч з Ванею нічого не вийшло, це стало поштовхом для читання статтей про заробітки в неті. так я потрапив на UmaxForum.
Так ось рік часу я читав. Читав і ніхуя не робив. Морально я вже виснажений. Мої друзі починають втрачати надію, що в СЕО можна заробити гроші(ну то й очевидно, бо ніяких матеріальних результатів я не маю).
Настав час зруйнувати прокляття нууба!
Перш за все хочу перевірити спам по трекбекам. Спамилка(дуже примітивна версія) уже написана. Лишається тільки парсити і спамити.

1 коментар:

hosting kniga сказав...

бесплатный хостинг почта хостинг http://hosting.miheeff.ru хостинг бесплатный хостинг почта